Digitale outdoor reclame
Ook veel DOOH (digital out of home) genoemd. De meest duurzame manier van adverteren! En ja, het ziet er natuurlijk supergoed uit! Niet voor niks verschuiven adverteerders steeds meer budget naar deze manier van adverteren. Op straat, langs snelwegen, in parkeergarages, rondom stations, in metro’s, bussen, winkelcentra, supermarken en horecagelegenheden. Zeg het maar! Alles is mogelijk en ook heel selectief.  Een groot voordeel is het gebruik van dynamische content. Je kan dus inkopen op doelgroep, gebeurtenissen, weer, drukte, moment van de dag etc. Zo is jouw boodschap nog relevanter en sluit daarom nog beter aan op de doelgroep. En vanwege de ledverlichting komt jouw boodschap altijd strak over!
De Media Expert zegt
- Dynamisch in te kopen
- Doelgroep gericht
- Snel inspelen op actualiteiten
- Zeer goed zichtbaar
- Duurzaam
Wij zijn van de no nonsense aanpak en daarom blijven we altijd in contact met jou om helemaal aan jouw wensen te kunnen blijven voldoen.